close
 

我淨係想快d返屋企提醒各位:

大家想睇呢套戲既請三思……

如果你係想入場,恥笑下呢套戲會點膠法

同埋睇下荷里活點樣蹂躪呢套日本名作既話,

你絕對會如願以償,甚至會喜出望外,

 

但係如果你係想借電影,重溫下龍珠呢套巨著,

或者你只不過係想睇一套合格既動作片,

我建議你都唔好徙錢徙時間入場睇.

留返d,去任何一間漫畫茶座,

重新睇一次真係經典既,漫畫版既龍珠”,

或者等遲幾個月推出既龍珠高清動畫版

再唔係既,去就近既dvd,

租多次葉問dvd返屋企睇

咁點都會有用過你去戲院睇一套咁既電影,

然後好似我咁義憤填膺,

要用成千幾二千字去鬧臭呢套電影…….

 

(PS.我好似睇電影咁耐,

都未試過用咁多時間同咁多字,

去批評/吐槽一套電影啦......

 

原本仲有好多野可以鬧,

但係我已經用左成2個鐘,3個Blog既內容去講呢套野

再徙時間去鬧呢套垃圾好似好唔抵.

所以,我以後有時間再補返d 要鬧/要吐槽既位啦......)

 

(ps2.呢套野有無值得讚既位?,演芝芝個位演員幾靚下咁囉XD )

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sam Kong 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()